fredag 15 februari 2019

NÄMEN I´M BACK









Checkar in för att säga hej. Hej! Har faktiskt inte haft nån uns av intresse att uppdatera alls. Längsta uppehållet ever tror jag minsann. Orsak? Ingen som helst aning förutom totalt oengagerad. Tappat min mojo så att säga. Älskar ju att skriva vilket ni har förstått vid det här laget eftersom ni har fått traggla er igenom mils långa inlägg om totalt ingenting. Har dock skrivit. På en bok. Det mina vänner är sant. Hela två sidor har jag nog fyllt upp inan jag tröttna. Ständigt detta dilemma med att aldrig slutföra något. Men har hört om böcker som tar år att skriva så jag stressar inte. Funderar på att gå en skrivarkurs för att få till det, men har inte kommit längre än till en intresseanmälan. Suck.


Saker jag funderar på just nu är: Bör jag måla om hallen? Är jag inte lite sugen på en smörgås med korv på? Ska jag ta fram pallen och fortsätta med att "försöka" göra klart den? Vem vill ge mig en herrgård som jag kan inreda och leva lyxliv i? 



Imorgon ska jag skjutsa kids, hämta två fina stolar att komplettera med två befintliga, gå in på Candela, visa en äcklig sak jag hitta i hästarnas foder och hoppas på en ny säck då vi inte vill servera dom innehållet i den säcken, besöka Skövdes second hand (om jag har lust) och gå ut och gå. Möjligtvis laga ett hästtäcke också om jag känner mig extra duktig. 






Adios  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar