lördag 13 oktober 2018

LÖRDAGSNÖJE








Äntligen har vi tagit tag i den här killen och hans inridning. Jag får ju hjälp av en duktig tjej och det är jag så tacksam över eftersom mina kunskaper är lika med noll. Han är en envis jäkel har vi märkt haha. Men förhoppningsvis så kan det bli en bra ridhäst och livskamrat av han med. Jag är inte ute efter en tävlingshäst utan någon att upptäcka livet i skogen med. Någon som man lär känna utan och innan och som man blir glad av att bara se. Tänker att jag vill ha det jag och Candy hade. Min dröm och mål är ju att spendera min fritid i stallet när barnen blir äldre eftersom det är där jag mår som bäst. Så snälla se till att han blir trygg och snäll. Inga stora önskemål väl? 


Ska åka och hämta ett soffbord och soffa idag och försöka att köra ett second hand race i tre städer. Letar efter riktigt bra fynd såsom guldramar i rätt storlek, bänk med fina former, lampfötter och lite annat.




ha en fin lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar