onsdag 20 februari 2019

VÅRKÄNSLOR OCH MISSFÖRSTÅND






Idag har man ju fått vårkänslor deluxe. Jag menar, torr asfalt, barmark, knoppar som spruckit upp och sol. Ja, och fågelkvitter med. Mys. Har precis kommit en från en promenad med hundarna i skogen och sitter nu och väntar på en pw med min vän om en liten stund. Träna bör man säger dom ju, men ibland är motivationen mer eller mindre bra. Just nu helt okej bra faktiskt. Fråga mig om tre veckor då är det nog något helt annat svar. 


Och mitt schackspel på bilden ovan är riktigt fint, men måste dock påpeka att några av spelpjäserna ser ut som något helt annat. Det är det enda jag tänker på när jag ser den här bilden, men jag hoppas ni inte tänkte på det och undra vad i helsiki har hon köpt. Fast om ni inte tänkte på det kanske ni gör det nu. I vilket fall som helst så vill jag bara påpeka att jag såg pjäserna uppifrån när jag köpte det och då såg dom helt harmlösa ut.


Förresten så ska jag på spa. Första gången i mitt liv. Vet inte vad man ska förvänta sig, men jag förväntar mig asgoda strawberry daiquiri. Resten blir nog bra. Och nästa vecka så ska jag på kurs. Spännande som tusan. 






adjöken då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar