fredag 5 oktober 2018

FREDAGSÖNSKNINGAR










 Igår visade vi ju kläder från Butik Östergården och det är ju alltid trevligt. Är dock assur på mig själv att jag missade att gå till hm och kolla om dom fått in Morris kollektionen för den är ju utsåld på nätet redan. Alltså mitt minne är under all kritik. Jag skäms inombords. 


Har inte gjort något vettigt att berätta på dagar känns det som. Uselt. Idag får jag skärpa mig. Måste köpa lister till dörrarna så dom kan bli klara. Ska också sätta lister på toalettdörren uppe. Fuskade sist och bara tog på utsidan och då får man la göra om och göra rätt. Hämtat tapeterna och längtar tills jag får tapetsera upp dom. Måste spacklas först bara. Får nog ringa min bror igen. Han kan det där bra. 



Fredag då och jag ska bara jobba i några timmar då jag har annat inplanerat på morgonen så det är bara att komma vid lunch och glida in på det där bananskalet och jobba i tre timmar knappt. Känner redan att det kommer bli slitsamt hehe. Fast det kommer ju inte bli lika kul att se lönen sen hmm. Livet är ju lite som det är och tacka satan för det för allt kan inte vara perfekt jämt. Dock önskar jag mig en högre inkomst eller lägre utgifter, vilket som är tacksamt för tillfälle. Men det var bara en önskning. En helt oskyldig önskning. Vill ju inte att herren där uppe tror att jag är otacksam. Känns som vi liksom inte är best friends.  Så som sagt var det är en ÖNSKNING.




kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar