lördag 8 september 2018

WILLIAM MORRIS ÄR ETT GENI







Fick hem tapetproverna igår och om jag blev helt jäkla till mig alltså. Kan man liksom älska tapeter? Va tusan alltså, jag får bara skämma ut mig och svara ja på den frågan. Dom var snyggare än alla snygga guys därute som jag sett ihop. Önskar just nu att jag hade en stort slott fritt att inreda. Snacka om att jag hade varit i himlen då. 


Den översta hade jag bestämt innan att jag skulle ha, men eftersom jag älskar det röda i den andra färgställningen så ville jag kika på den med. Jag gillar den röda mest helt klart, men det blir den i blått och grönt eftersom jag känner att det är det jag tror blir bäst. Den röda blir på toan däruppe. Vill egentligen inte ha samma tapeter, men jag gör ett undantag här för inte en chans att jag släpper den nu. Love at first sight liksom. Hade det varit normalt att kyssa sönder den hade jag nog gjort det haha. Ni fattar hur nere jag är i den nu va. Så nu ska jag beställa dom båda. Överlycklig? Obviously!


Igår kväll beställde jag två tallrikar/assietter från artilleriet som jag suktat efter länge och som jag hoppas passar till mina gröna tallrikar. Blir dom bra så beställer jag fler eller handlar när jag är där i Göteborg. Så mysig affär. Ett måste att besöka när man är i Göteborg. Den ligger ju inte i Nordstan, men värt en tripp med spårvagnen och då kan man passa på att besöka Floramor & Krukatös som aldrig gör en besviken. Och många andra mysiga butiker och cafeer. 


Nu ska jag ta på mig och gå ut och börja med golvet. Har varit vaken sen fem och känner att jag måste röra på mig nu.



puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar