fredag 7 september 2018

PRINTLER LEVERAR IGEN








Ramade äntligen in mina posters från Printler och är supernöjd. Ok, ramen var väl i det tråkigaste laget, men när plånboken är relativt tom så får man helt enkelt inte vara kräsen utan bara vara nöjd med det man kan få. Så håll till godo. Hade två så fina gamla ramar som hade blivit perfekta till, ni vet, lite skavda och sjukt många år på nacken, men passerpartout var för stor. 







Älskar motivet som jag har en mindre av innan. Lite The Ring varning. Tycker liksom att "konst" ska beröra. Inte bara se korrekt och snyggt in på inredningen. För mig är känns det lite tråkigt och förutsägbart. Det är snyggt, men inget mer. Inget som lockar mig att titta närmare eller diskutera. Inte heller något jag lägger på minnet. Så om man av någon kostig anledning vill imponera på mig så var personlig. Sjukt uttjatat begrepp, men jag tror alla fattar. Allt är ju egentligen personligt eftersom man gillar det och vill ha det, men att ibland kika lite mer till höger när alla tittar vänster kan göra så mycket. Våga tro på dej själv. Och vik inte undan om någon motsätter dina val. Jag är ju galen i Morris tapeter och det om något är ju lika "opersonligt", men just där försöker jag välja det som inte alla botaniserat i (om jag gillar det förstås), men ibland bara man har bestämt sig och då spelar det ingen roll om alla har den för då är det precis den du ska ha. 


Idag har jag endast skurat golvet ute i badrummet fri från stänk och annat och jag hoppas innerligt att inte fogen har bränt sig fast då jag tyckte den blivit väldigt matt och flammig. Suck, när ska jag någonsin lära mig att man inte kan lata sig. Även fast det suger att skura golvet eller väggarna fem gånger så ska man göra det. Det räcker inte med en gång och tro att det löser sig.




puss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar