lördag 8 september 2018

BADRUMMET BLIR MED LIST







Bröstlisten är uppe. Och det ni, var inte sådär superlätt för jag beställde ju en hörnbit som jag trodde skulle vara till ett innerhörn ( hur jag nu kunde få för mig det) , men det visade sig vara till ytterhörn och avslut. Tillåt mig att bli besviken på mig själv ännu en gång. Så klantigt. Idiotiskt. Så då skaulle jag ju gera hörnet med vinkelsåg. Ja och det behöver vi inte ens prata om. Gör om, gör rätt har jag konstaterat att det inte funkar på mig. 


Haft en trädgårdsdag som var välbehövlig. Klippt häcken och format lite klot. Hindrat vildvinets framfart och krattat gräsmattan. Plockat upp nedfallna äpplen. Inget var speciellt kul förutom att klippa gräsmattan. Det är ju ändå lite rofyllt och blir fint.


Är ashungrig och väntar leverans på Thaimat






kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar