söndag 9 september 2018

SÖNDAG KOM MED RÖSTNING OCH KALAS







Söndag är ju en vilodag säger dom ju och jag har nog tagit fasta på det. Har fogat bröstlisten och lagt lite silikon, men annars inte så mycket mer. Ska ju måla taket i vecka så lite har man ju och pyssla med. Ska också fortsätta i sovrummet med lister. Så det finns saker att fylla tomrummen med mellan jobb och sängen och promenader. 


Har röstat. Och vill verkligen inte höra ett ord om det något mer förens om fyra år. Var nära på att bojkotta allt då jag tycker att det hela är to much. På teven, på radion, facebook, instagram och i mina jäkla ljudböcker (dock om valet 2014). Så det fanns inte någonstans att pausa lite från det, men rösta är viktigt. Det är många som kämpat för sin rätt att få rösta och jag vill egentligen inte "spotta" på denna rättighet som inte alltid har varit alla förunnat, men jag ser det inte som den roligaste uppgiften precis. Så jag har röstat och gjort min röst hörd. Nu ska jag duscha och gå och lägga mig.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar