söndag 19 augusti 2018

SUNDAY FUNDAY, NOT SO MUCH







Den här dagen kommer inte skrivas in i historien som min mest trevligaste dag, men trots att illamåendet suttit och irriterat mig i halsen hela dagen så tog jag tag i att börja med hyllan och elementskyddet i sovrummet. Tog bara, låt mig tänka efter, tre månader typ. Ja, jag vet, sjukt segstartad nuförtiden. 


I vilket fall som helst så ska det bli riktigt kul att göra klart den. Längtar tills man får måla och se slutresultatet. Och montera upp rottingen längtar jag med till. Imorgon kommer bli en väldans bra dag. Måste bara gå och lägga mig då. För mycket tankar och idéer bara som bubblar upp. Och jobba måste man ju också och sen till stallet för hovslagaren kommer och jag ska nog rida en sväng nu när bliningarna är borta (hoppas jag dom är iallafall) och sen cykla hem och fortsätta. Jippi jippi jippi!!!



ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar