lördag 25 augusti 2018

ATT BARA FORTSÄTTA







Lördagen är typ förbi och jag har hunnit precis det jag hoppades att jag skulle ha hunnit. Så alltså sjukt nöjd över mig själv. Badrummet i det nybyggda är färdigkaklat på väggarna förutom sista raden som jag ska sätta i morgon. Har beställt hem två provbitar med bröstlist av kakel. Shit, vad vuxen jag var då. Annars hade jag chansat och beställt allt, men nu har jag ju blivit så mer ordentlig. Här chansar vi icke mer. Så nästa vecka har vi troligtvis beställt "rätt" bröstlist och det ska förberedas för tapetsering. Längtar, längtar, längtar. Måste dock läsa på lite om vad som ska göras innan tapetsering på väggarna där. Allt ska vara så jäkla invecklat.. suck.


Imorgon ska golvet vara färdigstrykt med tätmembran. Fem lager ska göras. Ett är redan gjort. Ska fortsätta med hyllan i sovrummet nu när jag har träplugg igen. Hurra. Och in till Skövde och handla lite blommor och gå på loppis. Vill hitta den perfekta möbeln till badrummet att ha som kommod. Har redan hittat handfatet jag suktat efter ett tag. Kran är jag lite osäker på än så länge. Älskar planeringen och sätta det till verket. 




Ha det fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar