lördag 20 januari 2018

LÖRDAGSTRIPP PÅ GÅNG






bild hittad från pinterest här



Veckan som har gått, har gått i ultra rapid. Hann knappt blinka så var det fredag igen. Är astrött nu och ska gå och krypas ner i sängen, men kände väl att jag kunde slänga ut ett snabbt inlägg. 


Imorgon drar jag och Myran till Partille för att kika på P3 Guld och shoppa lite innan. Har aldrig varit i Partille, men det ska bli kul och jag hoppas vi får en riktigt bra dag. Måste bara komma ihåg att stanna på Hööks i Skövde och köpa ett bogskydd till Rubi. Får bara inte glömma detta. Sen är det en lång väg att köra med bilen. Jag är ju inte precis super glad i att köra bil långt, men jag får ju offra mig. Hade ingen lust att krångla med bussar och tåg mitt i natten med Myran. Det här känns smidigare. Mycket kul som händer nu. Måste köpa färg till garderoberna med så jag kan måla på söndag. 






Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar