torsdag 11 januari 2018

NÄR SOVRUMMET INTE SETT BÄTTRE UT







När ni aldrig sett ett så snyggt sovrum som detta. Eller hur? Bli för guds skull inte sotis nu för somliga har det andra har det inte. That´s life tydligen. Å fy vad jag hatat det där rummet de senaste åren. Den vita tapeten, de hemska malm byråerna, gardinerna som bara hängde fel, allt jäkla damm som blev från teven. Jag lovar och svär att min jacka hade centimeter tjock damm på båda axlarna när den hängde där och bara hade lite semester. 

Nu är garderober uppsatta och idag har jag hämtat spånskiva som jag ska ha när jag bygger in dom. Sen börjar det roliga att sätta upp lister. Det kliar redan i fingrarna. Har också sett till att få spånskiva till bokhyllorna i vardagsrummet. Ja må säga att jag har inte legat på latsidan idag minsann. Det tog ju mig typ exakt 30 minuter att fixa allt detta då byggvaror redan hade sågat till alla bitar. Men det var 30 minuter av total ansträngning. Jag klappar mig på axeln och belönar mig med att gå och lägga mig och om jag passerar gå så får jag inkassera 2000 underbara kronor tack. Vet bara inte vart det där Gå ligger någonstans så jag fortsätter att vara fattig och inser att det är när man har det kärvt som de bästa idéerna kommer. Bring it on.





ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar