tisdag 9 januari 2018

LYXCAMPING






bild hittad här




Jag har ju fått för mig att jag älskar att campa. Inte att förväxla med husvagn/bil på campingar för det har jag gjort och jag är rätt säker på att det är längst ner på min "älskar lista". Utan mer friluftsliv campa. Typ sova i vindskydd och tält i naturen. Laga mat över öppen eld och bada i sjön. Jag tycker det låter sjukt underbart.

Bilden ovan vore ju en dröm att sova i. Tänk er att sova där med trevligt sällskap. En vän går ju såklart bra, men jag får för mig att man vill ha kroppsvärme ;), och mysa ner sig. Lyssna på denna låt och bara inse att livet är rätt bra alltså. Och en eld såklart. En eld måste man alltid ha för det hör till och är så mysigt att höra på när det smattrar till. 

Så denna sommar har jag lovat att jag ska tvinga med mig barnen ut och campa i skogen. Undrar redan nu hur jag ska lyckats med det.





ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar