lördag 9 december 2017

SYSTUGA ALLTSÅ







Lånade broders symaskin och sydde nya julstrumpor och dom blev väl ok, men hatar dom små vecken som blev vid rundningen. Har för mig att jag läst ett tips om hur man klara sig ifrån det, men orkade bara inte goggla fram det. Det duger alldeles precis som det är just nu, men det hade varit perfekt utan, just saying, men jag ska inte haka upp mig på det. Ja ska släppa det. Definitivt inte tänka på det varje gång jag tittar på dom. Noop. Vara nöjd. Definitivt vara nöjd. Aaaaa, jag kan aldrig vara nöjd. Dom ser mindre bra ut. Så är det bara. Nu släpper jag det.



Ska på julbord om en timme typ och jag måste duscha. Måste göra mig presentabel. Går här och luktar man då min deo tog slut och jag har ingen hjärna så jag glömde köpa en ny i affären igår och tvingades ta nåns deo. Så jag antar att jag får lukta man lite till. Typ på julbordet. Tur att ingen ska gå i närkontakt med mig. Får överdriva parfymkonsumtionen till det tredubbla för att dölja denna incident. Så till något viktigare. Röd julklänning och klackar eller svarta chinos, vit tisha och sneakers. Stryk sneakers. Dom är fulla av lera och koskit sen vi hämta hö igår kväll då vi blev helt chockade över kornas storlek och ville prompt se tjuren. Vilka magnifika djur alltså. Så inga sneakers utan boots. Hitta ett par gamla från Munderingscompaniet som jag hade förlagt. Har jag sagt att jag borde sparka min hjärna? Det värsta är väl att ingen annan söker jobbet. Bara att uthärda. 


Bråttom, bråttom. Har inte tid med det här. Ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar