torsdag 7 december 2017

LIFE IS TOUGH MY DARLING







Jag intalar mig ibland att jag måste rensa och bli lite mer minimaliserad i min inredningsstil, men det funkar bara inte. Jag trivs liksom inte. Så jag kör på och litar på mig själv att det här blir bra. Jag kör på min intution och bryr mig inte om vad någon tycker. Och säger någon nej så väntar jag bara på rätt tillfälle att attackera och sätta igång min plan till verket. Jag tar inte ett nej när det gäller sånt här hehe.




Och erkänn nu att dessa poster är ruskigt fina? Nu tyckte jag att träramen var mesig till och jag har ingen passepartout till dom, men jag var tvungen att rama in bara för att. Kanske ska ta och måla ramarna svarta eller köpa nya och spara dessa. Nu ska jag klicka på min ljudok och ta tvätten, handla mat, tillaga något relativt ätligt och gå ut och ta en liten promenad med mina hundar. sen förtjänar jag en asvarm dusch och sova.



ha de



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar