söndag 10 december 2017

NU HÄNDER DET GREJER ALLTSÅ







Vilken halv dålig och halv bra dag jag haft. Börjar känna av att mina järnvärden (någon tror mer på att det är mina hjärnvärden som inte är helt hundra och där måste jag troligtvis hålla med honom)inte är på topp och energin är nere på noll. Jag hatar ju att bara sitta och dega. Jag blir så arg på mig själv då jag inte får något vettigt gjort. Så efter jag deppat ihop lite så drog jag och Myran till stallet och mockade, ryktade och fångade in en rymling. Så skönt det var att komma ut och få kyla ner sig lite. Sen åkte vi hem och bakade lite. Har faktiskt saknat att baka, men det är ju så tråkigt att städa upp all mjöl och deg överallt. Ja bekväm är bara förnamnet på hur jag blivit. Nu kikar Myran på MamaMia. Hon visste inte vilka ABBA var och deras låtar, men nu har jag lärt henne det. Tänk vilken intelligent mor hon har. Så full av visdom. Och kunskap. Lyckans ost.




ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar