fredag 22 december 2017

SOMMARLÄNGTAN & FREDAGSFEELING DELUXE







När jag känner mig blek och grå vilket jag gör 70% av dagen så kikar jag tillbaka på sommarens bilder och känner att det finns hopp för att se levande ut igen. Det gäller bara att vänta i fem månader till så kommer fräknarna och färgen tillbaka igen. Tålamod Sandra, tålamod. Har bara inget jäkla TÅLAMOD alls. Vart är den där brun utan sol krämen nu då?! I need it!


Fredag idag då. Äntligen, säger jag bara. Tågbiljetter bokade, Pinschos bokad, hotellet bokat och packningen är packad. Lite alkohol ska med bara för att stressa ner i all stress som jag för övrigt inte känner över att shoppa. Shopping är för mig avslappnande, men en breezer eller två blandat med lite drinkar gör ju det ännu roligare. En mojito eller strawberry daiquiri skulle inte va fel. Inte fel alls. Man måååste unna sig när det är helg och barnfritt och allt. Måste dra till stallet och lämna mat och så till jobbet. 



ha en fantastiskt bra fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar