måndag 9 oktober 2017

FORTSÄTTNING PÅ DANSEN & ANNAT







För er som inte riktigt kan visualisera hur jag hade det på kursen så kommer en liten film på hur det typ gick till. Fast hade jag haft Patrick Swayze som danslärare hade jag aldrig velat bli bra. Jag hade haft fjärilar i magen, svettiga händer och troligtvis varit röd som en tomat i ansiktet konstant. Vilken jäkla dröm han är alltså. Har väl sett den där filmen lite för många gånger än vad som bör anses normalt. Men nu har jag ju tappat bort den så nu var det ett tag sen. Kanske är lika bra.


Måndag då. Vi vet ju alla vad jag tycker om det så det fördjupar vi oss inte i mer nu. Jag ska hämta mina prints idag. Kolla vad som passar i mina fyndade ramar och mäta upp hur mycket lister jag ska inhandla till sovrummet. Jag har iallafall lyckats att beställa nytt recept till Frida och beställa hem hennes medicin till apoteket. Sjukt bra av mig att komma ihåg det. Och komma ihåg det på en måndag borde väl anses som en extra bra bedrift. Det tycker jag bestämt. Klapp på axeln där Sandra.


Dagens negativa: Vi har stekt fläsk på jobbet och hela jag luktar matos. Det där med att tvätta håret igår var väl jäkligt onödigt. Kan nästan krama ur all flöt ur det nu. Mumsigt.

Dagens positiva: Vad kan vara positivt på en måndag, men måste jag säga något så är det väl att jag blev förvånad över att min hjärna faktiskt fungerar. Ett positivt musiktips är Astrid S med låten Think Before I  Talk. Känner igen mig så mycket i texten. 




ha de fint nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar