lördag 12 augusti 2017

SOMMARSALLAD DÅ














Känner lite så att det kliar i fingrarna och hela kroppen på att göra något. Helst något nytt och utmanande. Tills jag kommit på vad det ska bli så gjorde jag en sommarsallad som är så god alltså och värmde några croissanter. Det sista skulle jag inte gjort. Nyttig antar jag att jag får bli till måndag då eller? Det där med att 2017 skulle bli mitt bästa år ever är totalt kört i botten och det skulle nog kräva ett mirakel för att få ens ett uns av ett bra 2017. Jag bara måste skärpa mig. På måndag. Då är det hårda tag. Lovar. Typ.


Ska gå ut och göra klart bordsskivan till bordet och så fast jag drar på det lite nu för det innebär att jag måste ta ut den där stora sågen som är längst in och längst bort och hämta el och leta nyklar och jag blir bara allmänt trött bara jag tänker på det och helt utmattad av att skriva det. Sjukskrivning på gång tror jag. Sjukskrivning pågrund av extrem lathet. Tror ni det är godkänt? Får väl ta tag i latheten med då. Känner att jag bör ta tag i hela mig. Insidan och utsidan. 




ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar