söndag 30 juli 2017

HÅKAN, ULLEVI & MAGI ALLTSÅ



Gårdagen var smashing. Vill göra om det direkt typ. Gick upp tidigt så jag skulle kunna hinna att måla lite innan jag gjorde iordning mig. Och sedan drog jag iväg för att tanka och hämta upp brudarna för att bege oss mot Skövde och tåget som skulle ta oss till Götet och Håkan.





Väl i Götet åt vi en sån god sallad på något hak som jag inte ens kunde namnet på, men så gott. Solen lös och man kunde inte önska sig mer. Uteservering, solglasögon och skönt folk. Jag klagade verkligen inte. Från uteservering till hotellet till bryggmys till hotellet till Pinchos och mojitos. Sedan promenad till en uteservering med sjukt mycket blåst till ingång till Ullevi och förväntningarna inför kvällen bubblande i magen. 






Väl inne så var det någon timmes väntan innan han entrade scenen. Vilken människa alltså. Jag blev inte besviken. Inte besviken alls. Och slutet var magiskt. Tänk er fyrverkeri, Håkan live på högsta volym, människor i tusental och så öppnar sig himlen och regnet bara droppar ner. Droppar blandat med smällar, ljus och magi. Det var nästan så man blev tårögd. Så Håkan, jag hoppas verkligen inte detta var sista gången våra vägar möttes. 






Kvällen avslutades med en hel del skoskav och värkande fötter dock inte för mig för jag lärde mig sen vi var och tittat på Brucan förra året att ta mina bästa nikes och mina fötter mådde prima. Vi drog mot seven eleven och tog en macka och obligatoriska cola burken och gick tillbaka till hotellet i regnet. 


Dagen avslutades med hotellfrukost, bokning av extra tågbiljetter då vi missade våran buss och shopping av en doppresent i Skövde. Hemma väntade dop om en halvtimme typ och jag var väl lite trött, men helt ok. 



kramars då


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar