måndag 10 april 2017

FODER & DISKUSSIONER







Då har man kört en Skövde tur och retur på en och en halvtimme och hästarna har återigen fått lite käk. Köpte foderolja till Rubi nu och så öka jag på mängden så då får vi se hur det går med att bli lite tjock nu då. Vore trevligt om vi kunde bytt problem hon och jag. Här är det liksom inga som helst problem med att gå upp fort i vikt. Och är det fortfarande segt så kunde vi byta till en annan olja som jag just nu tydligen helt raderat vad det hette, men det fanns iallafall mer alternativ att ta till. Och det känns ju bra. Så dags för henne att tjocka på sig så hon slipper tillkalla oroliga människor som gärna slår en signal till djurskyddsnämnden.


Har målat lite i kontoret och varit ute på en pw med bruden. Och såklart gjorde jag bort mig, som om det är någon nyhet nuförtiden liksom. Medans jag diskutera min rumpform högt och tydligt så kom där en stackars hurtig man som förhoppningsvis inte hörde något, men troligtvis hörde allt. Min vän försökte vara schysst och sa att han nog inte hörde något för när man är ute och springer så flåsar man ju rätt mycket så det är typ allt man hör. Och jag tackar henne ödmjukast för att hon försökte trösta min klantighet. Men va tusan, jag får la bjuda på det. Bjuda på att ständigt göra bort mig. Men shit vad jag har skrattat. Diskussionerna, diskussionerna.



ha de fint



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar