tisdag 11 april 2017

INTE MIN BÄSTA DAG








Ett gammalt foto som togs när jag och Märta bestämde oss för att testa ranger trailen på Vaberget. En av dom absolut värsta och tråkigaste lederna jag gått. Bara uppför och kringelikrogigt. Ok inte bara uppför, men allmänt tråkig. Men vad vi skrattade. Och stretchade. Och typ dog när vi såg sista backen uppför och undra om det verkligen var sant. Vi var inte taggade, inte taggade alls. Men det var ju trevligt att ta lite kort och gå i nerförsbackarna. 


Idag har varit en allmänt dålig dag för Sandra. Min kropp var så trött när jag kom hem från jobbet alltså. Försökte gå och göra lite nytta i trädgården, men det blåste ju så förbannat. Hatar blåsten. Gick in. Allt var stökigt och äckligt. Satte på lite musik. Städade huset. Mår så mycket bättre. Nu ska jag ut och hurta med bruden och förhoppningsvis bli på lite bättre humör. Märta brukar ju få mig att skratta som en idiot så jag tror att det ska gå idag med. 



ha det fint


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar