söndag 23 oktober 2016






Det finns bara ett fel på denna bild. Och det är att inga böcker finns i bokhyllorna annars är den så perfekt. Snuskigt riktigt maffigt perfekt alltså. Precis så här ska ett kontor se ut, precis så här. Börjar nog bli lite kär tror jag. 



Och så är vi tillbaka på en riktigt dålig uppdatering här, men typ det ända som gjorde denna bloggen bra och värt ett kik var min länklista. Och nu har den försvunnit. Puts väck liksom. Så irriterad för det. Nu crashar jag en annan bloggs länklista. Och hon har en mycket bättre så jag lider inte, men min blogg lider. Den inser nog att den inte är lika intressant längre vilket är så sant. Sanningen kan svida ibland. 



Det har väl hänt en del hos mig precis som hos alla andra, men Frida har fått "diabetes" iallafall och ska börja sin medicinering i veckan. Känns bra och dåligt. Bra för att man fått svar, dåligt för att hon kommer behöva sin medicin livet ut varje dag. Och att hon kanske lider. 

Och att jag har blivit av med min mobil. Känns förjäkligt. Att säga att jag känner mig halv är en underdrift. Jag sörjer en familjemedlem just nu. Och jag som hade viktiga svar som väntades på den nu. Typiskt, typiskt.




ha det fint




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar