måndag 31 oktober 2016

GRÖNT ÄR BYTT MOT RÖTT





En bild som togs för x antal månader när det fanns blad på blåbärsplantorna. Nu är de flesta bladen på marken och bildar ett sånt där krispigt ljud när man går på dom. Älskar hösten. Frisk luft, jackor och tända ljus. Är väl inte jätte förtjust i att snön kanske kommer och tar den vackra barmarken om ett tag, men jag ska försöka se det fina i det med. Skridskor är ju rätt kul. Mina snowboots är ju sjukt sköna. Och hundarna är ju rätt rena och fina när dom kommer in. Fast slask, det är djävulens påfund. 


Hitta min mobil i veckan. I rabatten hemma. Smart, nä det är jag nog verkligen inte. Men det var väl ändå ingen nyhet. 

Nu ska vi dra iväg till stallet och rida och sen blir det Skövde ikväll på mopedkurs. Själv ska jag roa mig med lite fönstershopping i stan medans sonen får lära sig lite trafikvett.




kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar