måndag 4 juli 2016

EN VANLIG TISDAG







Sa jag att det är ett himla trist väder här eller? Så trist att jag blir mer än galen, jag blir totalt förstörd. Jag är så väderberoende, men idag har min gräsklippare lagats till och jag kunde klippa gräset. Yehoo för det liksom. Man får vara glad för det lilla just nu. Så just nu sitter jag här lite snabbt och stinker bensin och ska ge mig ut och grilla lite burgers innan jag går ut i trädgården igen och försöker hålla mig sysselsatt. Bara man har något att göra så håller man galenskapen borta. Bästa tipset.


Har ju förresten lyssnat klart på några av Mr. Grey böckerna och kommer jag ihåg kan jag ju sammanfatta dom lite. Ska försöka att inte avslöja för mycket eftersom några tydligen inte gillar sånt. Hur kan man inte vilja veta slutet... ok det vill jag ju inte heller alltid, men ändå det är ju så kul att berätta och se de chockande minerna eller axelryckningarna. I många böcker och filmer kan man ju gissa sig till handlingen och slutet redan tio minuter in på dom. Det är då man somnar och inte bryr sig om att se slutet nästa dag. Inte ens höra det berättas ens, för man kunde ju ana, och eftersom man är så smart så vet man ju då per automatik hur det slutar. Då tar man en gäsp och kollar in nästa film. 





Nääp nu måste jag dra



kram

2 kommentarer:

  1. Ja vädret har väl inte varit det bästa, men nu verkar ju solen vilja titta fram igen=)
    Sååå tråkigt när vädret är dåligt när man väl har semester..men du kanske har turen att din semester inte har börjat än!=)

    SvaraRadera
  2. min semester börjar idag å ja är sååå glad. Dock vill jag ju nu ha bra väder. Hoppas du får en bra helg:))

    SvaraRadera