onsdag 13 juli 2016

EN HYFSAD DAG











Sitter här och njuter av semestern med lite jordgubbar och bra musik och... jag njöt tills jag åt en möglig jordgubbe och fick springa och spotta ut den lilla vidriga saken som förpesta mina smaklökar. Skölja i 100 liter vatten och tänka trevliga tankar. Så nu är jag tillbaka och njuter, av musiken. Bara musiken. 


Har städat köket idag då vädret var så himla varierande. Tänkte ni på hur positiv jag var där. Kunde skrivit något mindre fint, men gjorde inte det för jag har ju blivit en så positiv människa. Definitivt. Håller väl tills jag står i kön till kanalbron och är allt annat än positiv. 


Nu droppar vi det ämnet och koncentrerar oss på hur duktig jag varit idag, mycket viktigare. Jag har skurat alla lådor och skåp och lister och jag funderade samtidigt på att måla allt svart så jag slipper göra det någon mer gång. Sedan drog jag iväg på en cykeltur runt Bottensjön fast en annan väg denna gången och den var så fin. Husena eller stugorna kanske det var, var ju så söta. Ville bara flytta in och leva resten av mitt liv där. Sen såg jag ju mitt drömhus och tappa hakan lite. Jag menar torn. Jag älskar torn på hus. Den vägen vill jag definitivt cykla igen, snarast. Så både en pw på morgonen och cykeltur på kvällen vilket betyder att jag får high five mig själv och vara lite nöjd en sekund eller två. Hoppas ni haft en bra dag.





ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar