torsdag 14 juli 2016

MIN LIGIST ALLA DAR I VECKAN







Alltså den där pannluggen och mannen på den här snygga killen är otrolig. Hoppas den inte försvinner. Älskar att den är både ljus och svart. Ser lite sådär busig och söt ut. Och det är ju det han är den lilla ligisten. Och han växer. Snart är han lika stor som mamma. Dags att bli lite seriösa igen. Har haft ett lååångt uppehåll då jag känner mig så frustrerad över mina okunskaper inom detta ämne som är föl/unghästuppfostran. Och så hoppas jag han har mognat till lite eller jag ber om ett mirakel rättare sagt att han verkligen slutat upp med sina påhitt. Så nu börjar det bli dags att skärpa till sig och svälja den där feghetsklumpen och bara köra på. Wish me luck liksom.


Har varit så sjukt duktig idag med, men vem orkar lyssna på det liksom så jag beskonar er från det. Ibland är jag bara för snäll. Tänk på det. 



ha de gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar