söndag 10 juli 2016

EN KORT DAG









Klockan är snart nio på kvällen och jag har precis kommit in från en pw med min vän och jag har ingen ångest. Varför? Därför att jag har semester imorgon. Känns helt underbart. Kan vara uppe hur länge som helst. Dagen idag har gått så fort. Vaknade klockan 13:10. Ja, jag blev helt chockad, men det är sant. Gick visserligen och la mig kl tre i natt, men jag antar att de här sista veckornas brist på sömn helt enkelt tog ut sin rätt inatt. Så jag hann bara tänka på saker som skulle göras innan dagen tog slut. Vi tittade på fotboll och gick på bio och sen så var den dagen slut, men ibland får dagar vara så. Men bara ibland. 


Ett super tips på en fantastiskt bra låt som jag aldrig tröttnar på är For Your Glory med Hayden Panettiere. Så fin att man ryser inombords. Men man måste höja upp volymen rejält. Ingen bebisvolym. Big no no. 






ha de fint

2 kommentarer:

  1. OJ det var inte dåligt av dina barn att låta dig sova så länge..=) vilken tur du har! Mina väntar inte många minuter innan dom väcker mig=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha det är sällan dom väcker mig nuförtiden, men det är också sällan jag sover längre än dom. De är ju sjusovare allihopa så det är perfekt ;))

      Radera