lördag 11 juni 2016

SA VI CHEESE?!



Då är det lördag igen och vi har överlevt en jobbvecka, en skolavslutning och när helgen är över två kalas och en simskolestart. Jag kan verkligen inte klaga på att mitt liv går i ultrarapid. Började min morgon med en pw utmed Vätterns strand så hundarna fick bada och busa i stranden. Hur fint mår man inte i hjärtat av att se dom känna livet i sig precis som man själv gör när livet ler mot en. 


Bad min Myra ta lite kort på mig när man äntligen var lite uppklädd och hur det sluta ser ni ju under. Det är verkligen inte oskärpa alls. Men tyckte nog att det blev rätt bra kort då man inte ser ens skavanker. Ska nog alltid fota mig såhär. Då blir det inte så mycket ojande och skämskudde när man synar bilderna. Nä, jag är verkligen inte självkritisk. Inte heller asgarvar jag åt mig själv när jag sett en mindre bra bild. Verkligen inte. Så oskärpa då, vi bestämmer det. Oskärpa och ja är bff. 















Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske läsa en bok, bläddra i en tidning, troligtvis äta chokladen som blev över sen igår, ångra att jag åt chokladen, dricka mitt varma vatten och inte bränna en enda kalorie på två timmar. Sen antar jag att tiden komma rusa iväg då det blir en massa åkandes, matlagning och en pw till. Tippar på en bra lördag trots vädret. 





kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar