onsdag 8 juni 2016

KAN MAN BLI KÄR








Super dålig uppdatering nu, men vädret alltså. Jag är kär. Kär i solen. Värmen. Lukterna. Livet. Vem vill sitta inne och glo på en dator då. Inte jag iallafall. Ok lite har jag häckat här, men då har jag beställt some good shit och kikat på de där exena på beachen. Och haft ångest för att jag måste gå och lägga mig. Känner mig som ett barn som går i skolan och inte får vara uppe senare än tio. Det är det som är så tråkigt med att jobba att man måste göra saker som man inte har lust med. Typ gå och lägga sig i tid. Trist, trist och förbannat störande.

Nu ska jag stryka lillebrors skjorta, duscha, fixa håret och hoppas att det inte regnar imorgon. Skolavslutningen är viktig, Inget regn helst och hemskt gärna inte sura barn. Det första är ju osäkert, men det sista kan jag garantera redan nu kommer inträffa. 



ha de fint


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar