måndag 13 juni 2016

HELGERNA GÅR FÖR FORT







Klänningen från Lindex och skorna från Billi Bi gör sig bra ihop. Skorna är så ruskigt fina alltså. Passar lika bra till klänningar eller jeans. 






Helgen är slut och den kom fort och gick förbi ännu fortare. Jag vill liksom bara spola tillbaka till fredagseftermiddag och känna friheten i mig igen. Nu är det bara att tagga full arbetsvecka och det är helt okej det med. Det är ändå snart helg igen. Det är ju så att man lever för helgerna. 


Repeatar John Legends låt All of Me och inser att den är fortfarande lika jäkla bra. Fast nu är det dusch och sängen för jag ska gå upp om fem timmar. Riktigt härligt det där med att räkna timmar till allt. Jag gör det jämt och det är så onödigt för det är ju bara extra stressigt och/eller frustrerande. Lägger det på min minus lista. Definitivt inte på mitt cv. 






ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar