fredag 6 maj 2016

TREVLIG DAG MINSANN






Brukar jag säga att dagarna går snabbt? Inte? Dom gör det . För attans snabbt alltså. Och idag har det ändå hunnits med en hel del och det känns som om det går åt rätt håll. Tack och lov för det. Utemöblerna är hämtade. Golvet i vardagsrummet är i stort sett klart. Utemöbler som inte används är bortskjutsade till andra användare. Land är rensade. Häckar är klippta. Utepaviljongens tak och flugnät är uppsatt. Och sen så har det kanske inte hänt mer, men det tog sin tid. Och jag har läst ut boken Rävfhonan. Sista delen av en superbra trilogi som är så värt att läsa. Dock hade jag velat att fler hemligheter i handlingen hade nystats upp och fler möten ägt rum. Har läst så många bra böcker det sista så det kanske måste bli en av mina utomordentliga bokrecensioner snart. 


Imorgon är det lite jobb, hade helt glömt bort, klockan är nu ett och jag börjar om fyra timmar. Dags att akut sova. 




kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar