onsdag 11 maj 2016

LIV TILL VARJE PRIS







Just nu är jag inne i en "väldigt mycket läsa böcker" fas. Och jag anser att det är en rätt bra sysselsättning när man vill chilla, men ändå inte bara sitta still. Och så är det en utmärkt somna in sak. Somnar typ alltid efter fem minuter så det tar sin tid att läsa igenom en bok. Perfekt att ha nu i kommande soltider. Jag läser fortsättningen och sista delen om böckerna om Maj. Alltså boken till vänster, Liv till varje pris. En ren och skär vardagsskildring. Inga mord eller tarvliga kärleksmöten alls och hur skönt är inte det ibland. 



Imorgon ska vi dra oss ner till Göteborg för lite trädgårdsinspo och det ska bli så skönt att få komma bort lite. Är lite trött just nu och jag behöver tankas upp med inspiration och energi. Vill just nu bara ut och gjuta i trädgården och fixa klart, men eftersom jag sölar med allt inne så är det no no på det just nu. Skynda, skynda liksom.





ha en fin helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar