onsdag 20 april 2016











Då är man hemkommen från stallet som idag innehöll veterinärbesök och boxbygge. Ikväll ska det nämligen premiäras på egen box för King och det känns som det kan ju sluta hur som helst. Allt känns just nu som det kan sluta hur som helst. Veterinären kollade hans stackars pungkulor och dom satt ju där dom skulle vilket innebär att vi fortsätter våran planerade kastreringsplan. Så om allt går väl så är han två bollar mindre på tisdagsförmiddag. Jippi säger jag, vad han säger kan jag bara tänka mig fast just nu bryr jag mig noll. Dom där bollarna måste bort för Candy har börjat brunsta och hon är inte den som säger nej då precis. Kan detta bli sämre tro. Kan jag ha mer otur. 


Nu ska jag ta med hundarna på en pw i det fina vädret.




kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar