tisdag 5 april 2016

NÄR ALLA ÄR TVÄRTEMOT







Idag är en sån dag som jag känner att jag antingen skjuter mig själv eller tar mig i kragen. Och eftersom jag försöker att inte tycka synd om mig själv för mycket så antar jag att jag måste välja alternativ två och skärpa till mig. Och det innebär att gå ner och ta tvätten. Den hade jag förträngt hela helgen och eftersom jag bäddat nytt i alla sängar så antar jag att högen inte krymp. 

Och det där med att göra alla nöjda är inte det lättaste och när alla bara är tvärtemot så är man där och funderar på skjutandet igen alltså. Jag tackar jesus kristus att jag bara fått tre barn. Tänker på de som har en hel drös, men jag antar att det är annorlunda där redan från början. Alltså att de kanske är mer sympatiserande och generösa. Här är det just nu si och så med det. Ska bli så skönt att få komma ut och ventilera lite med en vän så man får ny energi och tålamod.  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar