onsdag 6 april 2016

PIGALLE & TRÅKIGA SAKER








Hitta en bild från när vi åt den goda frukosten på Hotell Pigalle vilket för övrigt är helt ekologiskt och sagolikt fint uppdukad. Och man älskar allt som har med det hotellet att göra. Kolla liksom in sofftyget, blommorna i taket bakom Myran, böckerna och allt. Jag är så glad att jag snart ska dit igen. Ska boka in en ny hotellnatt med min lilla son och vi ska gå på Universeum och äta gott och bara ta det chill. Att bara få möjligheten att åka iväg med ett barn är en lyx som jag definitivt inte tänker vara utan. Man behöver faktiskt lite egentid ibland.



Måste lägga klart golvet idag om jag ska hinna foga innan fredag då fixet måste torka innan fogen ska på. Och jag känner verkligen inte för det då det är så mycket tråkiga bitar kvar. Hoppas ni har roligare saker för er. 




adjöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar