lördag 16 april 2016

KING & RÄDSLAN






Har jag nämnt att den lilla söta sak gör att mitt hjärta slår tusen gånger snabbare vid varje promenad. Att jag måste kontrollera mig extra mycket att vara alert. Att jag måste andas lugnt och vara avslappnad. Att jag måste vara ledaren när jag bara vill sjunka genom jorden, im not a leader, im a follower. Att jag måste ta den där rädslan och göra den till något bra. Övervinna den. Besegra den. Begrava den. 

Idag gick det väl lite bättre då han kanske stegra sig fem gånger jämfört med de tjugo han gjorde förra promenaderna. Viljan att stegra sig finns ju där, men han var lite mer chill. Och jag, jag försökte också vara chill (gick ju inte lika bra haha).





Började min morgon med att röja ut vardagsrummet eftersom vi fick lite extra hjälp att ta bort golvet där så det var bara att sätta på bra musik på spotify och höja järnet och börja att ta tag i saker. Golvet åkte ut på mindre än en timme och det hade jag inte räknat med så jag är så tacksam för hjälpen vi fick även fast jag säkert hade kunnat gjort det själv, typ, typ. Typ inte.


Så var vi ju i stallet och nu ska vi cykla till affären så dogsen också får komma ut lite.






ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar