fredag 15 april 2016

FREDAGSPLANER







Myran och hennes ridskolehäst för dagen, Mange. Mange han är en pålitlig och lugn häst inte som våran King. Mange är visserligen 17 år och varit med i gamet ett tag till skillnad från King som är 8 månader och relativt nykläckt. Inget vett och etikett där alls. 



Ja, nu är ännu en jobbvecka avslutad och det känns så skönt för jag har haft så svårt att komma upp på morgnarna. Här händer i stort sett ingeneting. Hallen står relativt still. Jag är bara i mitt värsta latstadium just nu och det känns rätt segt att komma ur det. fast nu är det ju helg och jag ska definitivt skärpa till mig och fixa klart hallen för spackling och sedan målning och såklart sätta upp lister. Kanske ska man pigga upp sig med att köpa färgen bara för att sporra en lite. Älskar, älskar, älskar att måla även fast jag klagar lite emellanåt, men då händer det ju lite synliga saker iallafall. Så idag är det hög tid att räkna ut hur mycket lister som ska köpas, om min bror vill spackla och foga sista på golvet. 







ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar