tisdag 12 april 2016

VÅRBILDER & DAGEN











Vilken dag idag alltså. Vi har verkligen njutit och fixat lite varstans ute. Kaninburen fick bli klar för inflyttning av Lilly och nu håller jag bara tummarna att hon inte lyckas rymma. Har gått igenom buren flera gånger så det ska inte gå, men med min otur så klarar hon säkert det. Hållt på lite i landen  och försökt göra trädgården till ett nytt Alcatraz så inte mina hundar smiter, men Smilla lyckades hoppa över. Såklart lyckades hon det liksom. Det är väl hon och Sean Connery. Det är så jäkla fortsättning på det med.



Har varit på utvecklingssamtal, besökt biblan och hämtat min lånebok (Rävfhonan...äntligen) och varit i stallet och nu ska jag ta en promenad med hundarna när maten är klar. Sen blir det definitivt sängen och boken.





kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar