tisdag 8 mars 2016

LINDEX GER VÅRKÄNSLOR & VIKINGS














Kappa 799 kr    Topp 179 kr    Slim jeans 399 kr  





Allt är såklart från Lindex. Dom har ruskigt mycket snyggt inne just nu. Skepparkavajer i grönt (hur jäkla snyggt är inte det), orange och mer klassiska färger, jeans med schyssta slitningar, kappor som ger en "vill ha" känslor ända ner i tårna och alltid snygga detaljer på tröjor och accessoarer. Jag måste tyvärr tacka nej till allt då jag redan inhandlat den snyggaste trenchcoaten hos Modesto och en ny vårjacka till Myran och hästarna kräver in tusenlappar av mig just nu. Känner mig lite som Al Bundy i våra värsta år. Ni vet när han sitter där i soffan och ger ut alla sina pengar till familjen. Den där låten kommer jag aldrig glömma. Tror den går något sådant här "Love and marriage, love and marriage. Go togheter like horse and carriage". Brukar sjunga på den när jag kollektar in mina pengar från mannen. Alltid lika kul. Iallafall för mig hihi. 




Nu ska jag kika in lite Vikings och dreggla lite. Visste förresten inte att vikingar var så good looking. Dock får dom många minuspoäng för deras bordsskick. Mådde lite illa i förra avsnittet, men jag har överseende med det då dom har dom bästa namnen. Och jag älskar när Gustav Skarsgård uttalar dom typiskt svenskt. Speciellt namnet Ragnar. Bra serie det där. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar