tisdag 29 mars 2016

ALLT ÄR RÄTTFÄRDIGAD









Klart jag hittade lite, lite till mig när vi var iväg. Ja menar, en hatt är ju rätt bra att ha när det regnar för att fixa frissan liksom,  alltså är den rättfärdigad som ett nödvändigt köp. Skor måste man ju ha och när man hittar ett par som är perfekta så är det ju som en skänk från ovan och alltså rättfärdigad. Och boken den förklarar ju sig själv. Alla är ju i behov av lite litteratur dels för att det är bra för hjärnan att läsa och att man lär sig ju en massa nya ord och man lär sig att stava korrekt (mina högst egna iakttagelser och teorier som jag tror stenhårt på, hihi). 




Idag är en bitvis fin och solig dag, men också molnig och blåsig så jag latar mig inne än så länge tills alla barnen kommit hem. Igår kratta jag typ 80 % av gräsmattan vilket har resulterat i att min arm strejkar vilket är sjukt irriterande då jag inte har tid med att tycka synd om mig själv. Idag kör vi antigen en kombinerad cykel/promenad dag eller så tvingar jag mig att kratta klart trots min krattarm. Jag föreslår att vi kör på det första förslaget. 





kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar