lördag 19 december 2015

IBLAND LYCKAS MAN ALLTID GÖRA ETT OJ












Två inlägg på en dag. Herrejesus, det är chockerande, men fredagar är ju en sån där dag som allt kan hända. Jag skulle till exempel kunna gå och lägga mig klockan 20.00, springa en löprunda eller hoppa över chokladen, men vi vet ju alla att det är lika troligt som att det skulle bli fred på jorden eller att barn på jobbet inte frågar efter om det finns fler runda mackor. 






Nu har jag beställt förstoringar dock lyckades jag att klanta mig så att alla blev i en storlek. Orkade bara inte att ladda ner korten igen. Så 18 stycken 20x30 bilder är på g. Hoppas de kommer innan jul, men det spelar i o för sig ingen roll för jag tänker behålla dom alla. Passade på att lägga in en beställning hos fotografiska till Myran i julklapp och den vill jag helst ha innan jul. Köpte biljetter till Nitro Circus till mig och storebror och boka boende. Tror jag måste ge mig en guldmedalj för allt jag klarat av. Bara för att skryta så har jag också skurat lådor och luckor i kök, städat ur kylen och lämnat allt skräp till återvinningen. Ibland undrar jag om jag inte möjligtvis är jäkligt bra alltså. Typ fruktansvärt bra. Ett ämne som tål att diskuteras kanske, men låt mig få glänsa en sekund innan ni tar ner mig på jorden igen. 






kramars på er




Dagens positiva: Jag upptäckte att barnbidraget kom idag istället för på måndag och jag kände mig extra givmild och köpte mig en tulpanbukett.

Dagens negativa: Att jag klantade mig med beställningen på fujifilm. Att jag upptäckte att lådan jag fick skogsbryt på för en vecka sig inte gick att laga. Att jag åt för mycket choklad och sitter här med spyan i halsen. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar