fredag 18 december 2015

BACK TO SPRING








Kikade på gamla bilder och hitta denna från i våras då jag gjorde om i köksträdgården och kan det tänkas att det kliar i fingrarna när man ser detta. Alltså att få sätta igång igen och förhoppningsvis avsluta detta projekt. Hade varken lust eller ork i somras. Så mycket kom emellan och för att vara ärlig så var det en usel sommar känslomässigt, men nästa kan ju bara bli bättre. Tänk att få riva loss betongsäckarna, fylla på med vatten och blanda allt så dammet yr och då känner jag alltid att det här, det är livet. Att få drömma, fantisera och visualisera. Skapa, arbeta och känna sig delaktig. 



Nu ska jag beställa lite förstoringar och det finns liksom inga problem med att hitta lämpliga foton för jag har så många fina på kidsen. Men väggarna räcker ju inte till fast då får golvet tjänstgöra med. Älskar att foto de små liven, men inte sånna där uppstyrda och tråkiga bilder när alla ska titta i kameran och le utan bilder med lite mer känsla och liv i. Kommer bli dyrt känner jag på mig.





ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar