fredag 4 december 2015

GARDEROBSSTÅNG & BLÅSIGT VÄRRE










Jag kan ju typ bara säga halleluja på att äntligen få upp en stång i garderoberna. Har bara tagit två månader ungefär. Galgarna ska bytas ut mot mässingfärgade i stål från Hay och belysning ska upp så är det klart vilket betyder att jag får gå ut och hämta släggan och riva ut garderoberna i hallen. Som jag har längtat. Älskar att riva. 



Man kan väl lugnt säga att det var lite blåsigt idag. Två träd hade trillat ner på min cykelväg och jag fruktade en kort stund för mitt eget liv där ett tag, men jäklar vilken medvind jag hade så det var en hatkärlek till den stormen. Vi fick ju skippa ridturen då det inte kändes riktigt försvarbart att ge sig ut i skogen en sån här dag. Vi får go all in i morgon istället. 






Dagens positiva: Jag fixade äntligen en sol tid och det var precis vad jag behövde. Jag vet ju att det är sjukt ohälsosamt, men just idag kände jag för att leva lite dangerous.

Dagens negativa: Att jag glömde min nyckel till jobbet imorse så jag fick cykla hem och hämta den. Det var en himla tur det var fredag annars hade jag stannat cykeln och suttit mig och lipat i diket. Nu nöjde jag mig med att säga en hel del fula ord. Högt. Tydligt. Tur jag är själv på vägarna. 







Ajöken på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar