lördag 26 december 2015

DAGEN EFTER








Huvudet är liksom inte med mig idag, alls. Började dagen med att släpa mig ner i trappan och installera sig i soffan för att dra alla avsnitt från Fröken Frimans Krig på Svt Play och mumsa Noblesse och inta ett par kalla cola burkar. Tillslut tog både serien, chokladen och colan slut och huvudvärken var fortfarande kvar och då fick jag inse att detta var inte ett smart dagen efter knep alls. Så hundarna kopplades på och vi drog upp till stallet och tog en kall tur i skogen och lyssnade på tystheten. Det är så man blir tårögd ibland alltså. Skogen är så vacker. Och klart som tusan att det hjälpte mycket bättre, men det skedde ju inga mirakel precis så nu sitter man här och ångrar sin tequila Rose fyra med mjölk. Och den där cidern som smaka för mycket vin och Twistern som blev en drink med passionsfrukt (tror jag eller så var det en annan god frukt) och en eller två breezer. Fast det var ändå trevligt så jag ska inte klaga alls. Definitivt inte.





ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar