onsdag 23 december 2015

EN PERFEKT DAG











Okej, det var inte så lätta att få de där två att stå helt stilla, men ändå så var dom lugna som filbunkar. Mamma Ruby är den lugnaste hästen jag träffat. Aldrig bråttom till något och reagerar snabbt på när man stannar och sånt. Och så bra mamma. Så klart hon ska få sig en julklapp. Jag och min Myra hade en sån fin dag igår eftermiddag efter att jag fått vila i x antal timmar. Och bara att vara ute mår man så sjukt mycket bättre av så snälla Gud låt mig få slippa denna efterhängsna förkylning asap. 


Kikade precis på Stockholm Horse Shows julshow och shit alltså vilka ekipage. Jag bara måste ha en häst. En viktbärande. En yngre. Och en som är stor. Ju maffigare desto bättre. Fast just nu ska jag bara njuta av den tid jag och Candy har kvar tillsammans och sen får vi se. Tänk om ca fem månader fyller hon 28 år. Fräsch som tusan är hon. 



kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar