lördag 24 oktober 2015

SA NÅN KAOS









Allt är i total kaos, men någonstans går det ändå framåt fast i pytte, pytte små steg.  Har idag inhandlat fem skolådor till och min bästa, snälla och duktiga pappa har kommit med hyllplanet till min rullande skohylla. Det är en magiskt sliten och fin planka av gamla golvbrädor från Humlebacken. Kommer bli toppen.


Jag och broder tog med kidsen och drog till IKEA och drog kortet varmt. Nu så är allt till garderoberna inhandlade som skulle inhandlas där, dörrarna bytta och jag hoppas på lite mer tur nu. Jag hade det trevligt som tusan, men man kan inte ha annat än trevligt när man har sällskap med mina bröder. Till dom kan jag nog säga allt utan att känna mig dum eller blåögd. Vad vore man utan sin familj. 






Imorgon är det kransning och ta tag i garderobernas tapetsering. Livet känns allt bra.






ha det fint 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar