lördag 24 oktober 2015

OCH SÅ FORTSÄTTER VI



Jag bara fortsätter för det tar aldrig slut och det blir aldrig klart och det är ok för jag gillar det. Gillar att det finns saker att göra för annars blir jag lätt förlamad och spenderar mina dagar med att bara slöa. Det är inget bra alternativ för mig. 






Lådorna blir fler och fler, men nu är det stop för det är to much. Kläderna tar för stor plats och jag funderar på andra sätt att förvara dem på. Är ju mindre snyggt och praktiskt när det blir sådär tight igen. Så troligtvis åker klänningarna ner i lådor, snyft, men livet är ju inte alltid lätt. 






Träplankan har fått hjul på sig och placerats på rätt plats och jag är nöjd. Nu ska det inhandlas (eller om några månader när jag sparat ihop allt jag slösat bort dessa veckor) en gosig heltäckningsmatta. Det blir en "Pernilla Wahlgren" matta. Fick tips om den på colorama och den var ju riktigt snygg och såklart ska mitt dressingroom hålla en likadan klass som hennes. Kanske skiljer det sig en hel del på storleken och innehållet, men mattan ska vi jäklar i mej ha samma. 




Nu ska jag baka efterrätt då jag tog på mig det ansvaret frivilligt utan att tänka på att vi var borta typ hela kvällen och att inhandla ingredienser när man är i affären är inget jag tydligen sysslar med. Nääp, här chansar vi. Blir så trött på mig själv.






ha de fint 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar