lördag 5 september 2015

SOM ETT LITET UNDERVERK FINNS DEN DÄR



Snygga fjäderlampan som finns hos Modesto känner jag för att köpa just nu. Att bara springa upp i sovrummet och slita ner den där fula fläkten från 90 talet som hängt med som ett kärt hatobjekt i alla år. Jag tänker att nu är förändringens tid inne. Nu är det dags att våga. Tiden då saker och ting ska bli gjorda. Typ. 






Sovrummet ska bli omgjort, ommålat och ommöblerat. Mysigt, mustigt och mörkt. Och så kom jag inte på mer ord med samma bokstäver som skulle beskriva stilen, men i mitt huvud, långt därinne, så är det oh so pretty, so so pretty. Det svåra är ju bara att verkställa. jag har ju en tendens till att tröttna innan det är klart. Som mitt dressingroom. Får inte det till att funka. Mina idéer är just nu en aningens värdelösa., overkställande och usla. Kan behöva ta hjälp utifrån. Nya hjärnor tänker olika så att säga. 






ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar