lördag 5 september 2015

HUNTER PÅVÄG TILL KIDSEN










Då har man äntligen beställt nya regnstövlar till kidsen, eller ja till de som inte vägrar att sätta på sig ett par. Ville först ha den ursnygga chelsea modellen till lillebror, men där fick jag backa för att den skulle vara så praktisk som möjlig och ett par låga stövlar håller ju liksom inte borta det där blöta ifall de bestämmer sig för att vada i vattenpölar eller diken fulla gyttja. Och det är lika säkert som amen i kyrkan att de tänker att göra det ifall möjligheten finns.  Så nu är regnkläder till de små fixade och regnstövlar och vinterkläder till Myran. Och jag är numera pank. Eller värre om det är möjligt. Hade hellre köp ett par schyssta Prime boots i hög modell åt mig, men det hade väl inte varit helt ok att de ska få gå och frysa medans jag looking fab hihi. Så den där lampan som jag tråna efter får vänta tills nästa månad. 




Snart stall å snart lite thai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar